2012. június 1., péntek

3.fejezet

*Lora szemszöge*
(2 héttel később)

- Szia Lora! Hogy telt az őszi szünet?- köszönt Jenny az egyik osztálytársam nagy mosollyal az arcán. Első nap a suliban a szünet után. Hogy utálom az első napokat...
- Eltelt. Neked?- kérdezem vissza. bár minél előbb szeretnék megszabadulni tőle. Csak azóta ilyen "jófej" velem mióta 3 hónapja szakítottam Josh-al a pasimmal és hát nem mondja ki Jenny,de legfőbb vágya,hogy megszerezhesse és azt reméli,majd adok neki tippeket...Na persze!
- Remek volt. Apámékkal leszaladtunk Chicagóba vásárolni picit. Nem hiszed el mit találtam! Az új Louis Vuitton táskát! Hát nem hihetetlen menő?
- De,el se hiszem. Ne haragudj,de most mennem kell. Ott jön Scarlett- feleltem és hálásan szaladtam oda barátnőmhöz- Épp időben! Ha még egy percet ott kell töltenem vele és az új Louis Vuitton táskájával megőrülök.
- Még mindig nem hagy békén? Szegény csajnak nincs valami sok- mindketten elnevettük magunkat és elindultunk szekrényeink felé kivenni pár könyvet.
- Jó nehéz lesz ez a tanév...Emelt kémia és matek. Sík hülye vagyok mindkettőből. Kémiából már most van 3db egyesem és még csak egy hónapja tart a suli. Örülök ha meg lesz év végén az 1,5-panaszkodik Scar. Teljesen megértem. Én se konyítok valami sokat hozzájuk..
- De nézd a jó oldalát! Emelt irodalmunk is lesz Mr.Westwick-el- válaszoltam nevetve. Mr. Westwick a magyar tanárunk és a legcukibb tanár az egész suliban. Mindenki aki az órájára jár oda van érte (persze a lányok közül :) ),de a cukiságán kívül nagyon jól is tanít. Imádom az irodalmat.
- Szerencsére! Legalább lesz kiről álmodoznom..
- Úristen!-mondtam lefagyva- Ott jön Colin!
- Mi van?? Az a Colin?
- Igen. Mit mondjak neki vagy mit csináljak? Egyáltalán oda menjek hozzá?
- Persze! Ilyet kérdezni...menj már Lora!- majd meglök bátorítóan Scar,de mielőtt oda mennék megragadom a kezét és magammal húzom.
- Colin? Szia. Te mit keresel itt?- na jó ez elég béna kérdés volt vajon mit csinálna egy iskolában..
- Lora! Beíratkozni szeretnék,de nem igazán találok semmit.
- Oh persze hisz te magántanuló vagy.
- Csak voltam! - feleli mosolyogva. Jaj istenem milyen édes mosolya van..Mielőtt teljesen bele merülnék Scarlett megszorítja a kezem.
- Elnézést. Ő itt Scarlett a barátnőm. Scar ő pedig Colin.
- Szia Scarlett!
- Nyugodtan szólíts csak Scar-nak,mint mindenki más. Már sokat hallottam rólad.
- Remélem csak jókat- válaszolja nevetve és érzem,hogy tekintete felém néz amire még jobban elpirulok.
- Szóval öö...a titkári gyere megmutatom- váltok témát gyorsan és elindulunk az iskola másik végébe.  Ne nagy épület a suli,de ahhoz épp elég hosszú,hogy egyik végéből a másikba eljussunk. Tele van szekrényekkel azokon hirdetésekkel,suli bulikról vannak diákelnök választásról szólók is és egy-két helyen még mozi műsor is akad. Az aulában ki van téve egy hatalmas kép Marilyn Monroe-ról ugyanis ő nevét viseli az iskola: Marilyn Monroe,Park River Gimnázium. Anya azt mondta csak azért íratott ide,mert a kedvenc színésznője Marilyn. Nem tudom komolyan mondta-e vagy csak részeg volt...-Itt is lennénk.Ahhoz a nőhöz kell menned. Nem valami kedves a helyedben nem nagyon szólalnék meg.
- Rendben,köszi a tanácsot- nevetett és közben rám kacsintott. Ha Scar nem fogja a kezem el is ájulok.
- Öö...megvárlak ha szeretnéd- ajánlottam fel félénken.
- Az jó lenne!
- Viszont nekem rohannom kell. Majd találkozunk később Lora!- köszönt el Scarlett amolyan "most vagy soha" nézéssel...
  Colin gyorsan elintézte és már az órarendjét is megkapta úgy tűnik ma kezdheti is a börtönt...
- Mi az első órád?- kérdezem.
Földrajz. Neked?
- Nekem is. Úgy tűnik egy osztályba kerültünk- talán nem is olyan szörnyű ez az első nap..
- Szuper! Így legalább több időt tölthetünk együtt. Rég találkoztunk már..
- Ja. Nem láttalak kint a városban sem.
- Igen,mert öö...tanulnom kellett. Szerettem volna minél előbb beíratkozni.
- Miért? Talán csak nem Marilyn Monroe miatt?- kérdeztem nevetve.
- Az sem utolsó dolog. Szeretem a filmjeit,de a fő ok Te vagy- válaszolta és nem hittem a fülemnek. Komolyan azt mondta miatta jött a bolondok házába? Megfordultam és láttam,hogy megállt és engem bámul. Közelebb léptem hozzá,éreztem a pillangókat a gyomromban és mintha csak mi lettünk volna a folyosón...a többi 100 diák nem létezett abban a pillanatban számomra. Elmosolyodott,megfogta a kezeimet,de az izgalomtól mozdulni se tudtam. Akkor most meg fog csókolni? Fölém hajolt már éreztem a friss lehelletét,elengedte kezeimet és átölelt mielőtt viszont megcsókolhatott volna megjelent Jenny.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése